Friday 8 July 2011

Salam...

Alhamdulillah..syukur ke hadrat Nya aku masih lagi bernyawa hingga hari ini... baru2 ini aku mengalami satu perubahan dalam hidup aku yang sukar untuk aku jelaskan namun mahu aku luahkan.. mungkin melalui blog yang x bernama ini sedikit sebanyak mampu untuk aku luahkan rasa hati ini..
Ini bukan laman blog aku yang pertama.. sblm ni semua x menjadik,ntahla.. banyak sangat yg nak dicoretkan,tp nak diluahkan dlm blog bukanlah kerja senang..
Maybe,kali ni aku akan lebih serius dalam xtvt "memblog".. aku rasa blogging adalah bagus sb dari situ,sedikit sebanyak kita dapat mengenali diri kita sendiri...
Berbalik pada perubahan yang aku sebut diatas.. ok,selepas perubahan yang aku lakukan,Alhamdulillah banyak berita baik yang aku dapat..salah satunya,minggu depan aku bakal menduduki ujian SPA.. ini yang aku idamkan dari dulu,titik permulaan kerjayaku..aku harap semuanya berjalan dgn lancar dan aku akan berusaha untuk lulus dalam exam tersebut,InsyaAllah.. Tiada kejayaan tanpa usaha..
Hmm.. blogging bukannya kerja mudah ye..perlukan kesabaran dalam mencoret rasa hati satu persatu,susunan luahan pun kena teratur..huuu~..hehehe

3 comments: