Thursday 14 July 2011

Entahla..

Baiklah,merujuk kepada title kat atas iaitu "entahla..".. entahla,aku pun tak tau sebenarnya nak cakap apa. Begini,sedang asyik aku membelek-belek facebook,kelihatan satu page "member" pompuan aku ni dengan bangganya berpakaian tak cukup kain.. bak kata mak aku tarik atas bawah nampak,tarik bawah atas pulak yang nampak..

hmm,aku bukannya baik sangat pun sebab nak mengata orang.Tapi,aku tau manusia memang takkan sempurna namun kita seharusnya cuba menjadi yang terbaik..

Bab pakai seksa-seksa tu mungkin isu biasa bagi sesetengah orang,namun bagaimana pula dengan tanpa segan-silu mem"promotekan" brand minuman keras seperti "Heineken","Tiger","Carlsberg" dan seumpamanya di laman page sosial tersebut..(apa nak jadi)..

ok,mungkin bagi sesetengah individu ini bukan isu besar dan harus diperbesarkan.. tapi,aku percaya satu tompok hitam bermula dari setitis permulaan..(hentam je la)

"Simple things does matter"...

Baiklah,nak zohor dah kat sini.. ehem,aku lupa plak nak mandi (sebab kusyuk sangat "study" konon..)..

Next,mandi..Zohor kemudian sambung study.. (On diet,jadi aku skip lunch laa.. ;P)

No comments:

Post a Comment