Saturday 16 July 2011

Merdeka!!!~..

Merdeka!..bulan depan memangla hari kebangsaan. Tapi apa yang aku maksudkan di sini ialah aku baru je lepas menduduki exam SPA(Suruhanjaya perkhidmatan Awam)..

Alhamdulillah, perasaan lepas exam tu lega.. sebab,aku dah usaha sehabis baik.. doa pun dah.. cuma tinggal tawakal je la.. apa pun keputusannya nanti, baik atau buruk, aku redha je.. sesungguhnya rezeki datang dari Allah S.W.T..

Syukur,sebab xdela halangan masa aku nak menjalani exam.. cuma part maths tu aku tak berapa nak cukup masa,huhu.. tapi,apa-apapun part lain aku ade confident lebih ckit.. moga-moga aku pass la exam ni..InsyaAllah..

Baru-baru ini fikiran aku amat bercelaru.. ingin aku luahkan di sini tapi tak mampu.. apa yang dapat aku luahkan dalam hati je..

Aku selalu memohon kepada yang maha esa agar diberi kelapangan dada selalu dan dijauhi sesuatu perkara buruk yang tak dapat aku tanggung serta ketabahan hati jika musibah menimpa..

2 comments: