Monday 11 July 2011

Kurang pasti..

Assalamualaikum....
Jam menunjukkan pukul 12.25am.. still xtdo lagi sebab berazam nak study la konon.. plan nak study sampai jam 3 pagi.. hehe

hermm.. aku sentiasa berdoa agar Allah S.W.T sentiasa lapangkan dada hambaMu ini.. sesungguhnya,aku x sanggup untuk jatuh lagi..

Banyak lagi artikel nak dibaca ni.. tp last2 aku g memblog plak,xsalah la kot sb dpt memantapkan bahasa aku dan dapat mengilangkan mengantuk... kalau study time pagi2 ni aku lebih fokus.. nak study untuk kerja ni,bkn sebab aku sambung study k..

Sungguh aku sangat-sangat rindu zaman study yang dah aku tinggalkan pada hujung tahun lepas.. skrg ni masih lagi mencari2 karier yg aku idamkan.. yezza,skrg ni tgh berusaha menggapai karier idamanku.. jd usaha seterusnya,aku kena study sungguh2 untuk exam tue la.. InsyaAllah,aku nak lulus exam ni,nak sangat2.. Ya Allah,bantulah hambaMu ini untuk lulus..

Okla,aku nak sambung study plak... daaaa~

1 comment: