Thursday 14 July 2011

Dup..Dup..Dup

Baru-baru ini jantung aku selalu berdebar-debar.. mungkin sebab nak exam kot,atau mungkin tidak..
Akan tetapi tiap hari aku bangun dengan azam dan semangat dan baru..
Hari ini pasti lebih baik dari semalam,sebab aku sudah setapak ke hadapan..(sekurang-kurangnya)

Azam aku harini ni nak study esei english,pasal isu-isu semasa dan tak berapa nak semasa.. Rasuah,pencemaran,kerajaan,perpaduan dan sebagainya..
apa yang penting rangka kata tu mesti kuat,mantap dan isi-isi penting harus aku fikirkan secara kritis dan kreatif.. baru pemeriksa nak bagi markah lebih..
Bak kata pepatah "no pain,no gain"..ermm..kalau dalam bahasa melayu pulak "Tiada usaha tanpa kejayaan"...

ok,yang ni xde kaitan dgn exam -->Aku tak kisah la blog aku ni tak semantap blog-blog orang lain, ayat pun biasa-biasa je dan tak sepower blogger lain ,isi pun tak berdaya saing namun apa yang penting ini hasil taipan aku yang asli,lahir dari kepala aku sendiri dan yang paling penting..janji aku suka dan tak kacau hak orang..kikiki :)

Sekian, aku nak sambung study laa.. Salammm..

3 comments:

  1. yaa..yang penting jangan kacau hak orang huhu :(

    ReplyDelete
  2. Alamak..ade org baca la,hehe.. :)

    ReplyDelete
  3. hehe..dh awk singgah & join my blog..mestilah sy singgah kembali blog awk :P

    ReplyDelete